2020. június 28., vasárnap

Egyedi könyvjelzőket festettem! | Kreatív kavics

Sziasztok!

A napokban érkezett hozzám egy nagyon egyedi és különleges csomag a Kreatív kavics webáruháztól. Köszönöm szépen a csomagot kedves Kreatív kavics webáruház! :)

Az utóbbi néhány hónapban nagyon megkedveltem a kreatív tevékenységeket, mint például a rajzolást, a festést és gyöngyfűzést. Teljesen kikapcsol engem és pozitív energiával töltenek fel röpke néhány óra alatt, ezért mindenképpen szeretnék a jövőben is kreatívkodni. :)

A Kreatív kavics webáruház nagyon szimpatikus volt nekem, ugyanis a kínálatukban megtalálhatóak kreatív anyagok és kellékek, illetve kreatív alkotócsomagok is többek között. 
Én egy könyvjelző alkotócsomagot választottam, mert nagyon szeretek olvasni és gyűjtöm a különböző könyvjelzőket is. Nagyon izgatott voltam a csomag iránt és a kibontásakor úgy éreztem magam, mint egy kisgyerek, aki karácsony reggelén bontja ki az ajándékait. 😄
A csomagban megtalálható volt:

  • 10 db spatula
  • 20 db felfűzhető fagolyó
  • 10 szál fonal
  • kontúrozó ecset
  • alapozó ecset
  • 7 db 20 ml-es akrilfesték: fehér, piros, sárga, barna, zöld, fekete és kék színben.
Mielőtt neki kezdtem volna a festéshez, szükségem volt még néhány dologra:

Először is újságpapírt tettem az asztalra, hogy ne legyen festék foltos a bútor. Nos, végülis csak festékes lett, de szerencsére egy nedves ronggyal könnyedén lejött.
A festéshez szükségem volt még egy kis pohárra, amelybe vizet öntöttem és ebben mostam el az ecseteket.
A festéket nagyon szuperül lehetett keverni is, ezért egy levágott pet palack talpába nyomtam a színeket. 
Egy kis segítség a színek keveréséhez:

  • Piros+Sárga-> Narancssárga
  • Kék+Piros -> Vörös
  • Sok kék+Kevés sárga -> Sötétzöld
  • Kék+kicsi sárga -> Türkiz
  • Piros+Fehér-> Rózsaszín
  • Piros+Kevés kék+Fehér-> Bézs
  • Sárga+Fehér-> Vanília

Valamint egy papírtörlőt is bekészítettem, amellyel a kezemet töröltem meg. A fa pálcikákra könnyedén lehetett rajzolni is, ezért egy ceruzát és radírt tettem az asztalra.
A csomagban ajándékként volt egy kész, minta könyvjelző, amely gyönyörű szép! Sajnos az enyémek nem sikerültek ilyen szépre, de nagyon jól szórakoztam a festés közben. Még az anyukám is kipróbálta és neki is nagyon tetszett a könyvjelző festés. Maradt még bőven festék, ezért biztosan befogunk szerezni jó pár spatulát! :)

Hogyan készítettem el a könyvjelzőket?
Először is vettem egy spatulát és a lapos ecset segítségével befestettem az egyik oldalát. Szabad levegőn, kint a teraszon festettem, ezért kb.2 perc alatt meg is száradt. Ezután jöhetett a másik oldala. 
Nagyon megvagyok elégedve az akrilfestékekkel, mert szép színük van, kiváló a fedésük és gyorsan száradóak. Kevés mennyiség is elegendő volt belőlük és fantasztikusan lehetett különleges színeket keverni a segítségükkel.

Miután a spatula mindkét oldalát befestettem és ezek megszáradtak, jöhetett a díszítés. A díszítéshez a kontúrozó ecsetet használtam. Vékony hegye segítségével szépen tudtam rajzolni a spatulára. De néhány mintánál először megrajzoltam ceruzával és utána kontúroztam az ecsettel.

Amint kész voltam a kontúrozással, a fa gyöngyök következtek. A könyvjelzőkhöz illő festékkel befestettem őket, majd hagytam megszáradni őket. Bevallom, hogy a fa gyöngyök befestése nekem kicsit nehezebb volt, mert kicsik voltak, de végül ezt is megtudtam oldani. 

Végül pedig a kilyukasztott pálcikába befűztem a fonalat és a végére rácsomóztam a fa gyöngyöket. 

Összességében nekem ez egy élmény volt és biztosan fogok máskor is könyvjelzőket festeni. Sőt, arra is gondoltam, hogy a maradék akrilfestékkel esetleg kavicsot festek. Mit szóltak hozzá? 😊

Ha te is szeretnéd kipróbálni, itt tudod megrendelni:

Ha szereted a kreatív tevékenységeket és művész lélek vagy, vagy esetleg csak szeretnél kikapcsolódni egy szuper alkotócsomaggal nagyon tudom ajánlani neked a Kreatív kavics webáruházat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱