2020. július 5., vasárnap

DIY Szeretet karkötő / Gyöngyékszer bolt

Sziasztok!

A mai bejegyzésemben szeretném nektek bemutatni, hogy mivel is teltek az elmúlt napjaim. A múlt héten érkezett hozzám egy nagyon különleges csomag a Gyöngyékszer bolt webáruháztól, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök! A csomag két DIY Szeretet karkötőt tartalmazott, amelyeket saját magam kellett elkészítenem. Imádom a kreatív alkotásokat, mert kikapcsolnak és pozitív energiával töltenek fel. 😊
A csomagban megtalálható volt egy Szeretet és egy Hópihe karkötő.

Szeretet karkötő
Elsőként én a Szeretet karkötőt készítettem el. Nagyon élveztem az elkészítését és nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel is. :)
Alapanyagok:

  • 55 mm-es memória karkötő alap
  • cseh üveggyöngy
  • üveg Tekla gyöngy
  • antik, ezüst fém szerelékek
Elkészítésének menete:

  • Először vettem a memória karkötő alapot és egy hurkot kötöttem a végére. Mivel ez az alap fémből készült, legyetek óvatosak, mert a kezet könnyen megtudja karcolni. De ha ügyesek vagytok, emiatt ne is aggódjatok.
  • Miután a hurkot megkötöttem, egy rombusz alakú köztest fűztem fel az alapra, majd egy nap alakú gyöngykupakot, egy szeder színű Tekla gyöngyöt és végül egy virág köztest. Ezzel el is készült a bevezető szakasz.
  • A bevezető szakasz után felfűztem 8 db cseh csiszolt 4 mm-es gyöngyszemet. Váltakozva követték egymást a színek, mert nekem így tetszett a legjobban. De természetesen ti akármilyen szín kombinációt és variációt választhattok.
  • Antik ezüst ufó közzel elválasztottam a sort és még 4x megismételtem ugyanezt a tematikát. Antik közzel zártam és felfűztem egy nap gyöngykupakot is.
  • A következő lépésként felfűztem 6 db Tekla gyöngyszemet az ízlésem szerint. Nap gyöngykupakkal és ufó köztessel zártam a sort.
  • Majd ugyanezt a Tekla sort megismételtem és a közepére egy medáltartót tettem. Ismét nap gyöngykupakot fűztem fel, majd Tekla sor következett. Nap gyöngykupakkal és ufó köztessel zártam.
  • A karkötőhöz járt egy medál is, amelyet hobby ragasztóval szükséges megragasztani és üveglencsével zárjuk. A lencse szélét óvatosan beragasztózzuk és a kapott charmot a középső medáltartóhoz csatoljuk egy szerelő karikával.
  • A maradék alap karkötőt én levágtam és hurokkal zártam, mint ahogyan a karkötőt kezdtem.

Jellemzői: alkotás könnyedén, ragyogóan nőies karkötő teljes egészében összekészítve neked az utolsó gyöngyszemig, mellékelve a leírás lépésről lépésre, életigenlő gondolattal fűszerezve. Vajon melyik jut el hozzád?
Válaszd ezt, mert...: tudjuk mindaddig amíg alkotunk, értelmes dolgot csinálunknincs válogatás, nincs időrablás, egy kattintás és egy csodás karkötő máris a tiéd
Hópihe karkötő
Másodikként pedig a Hópihe karkötőt készítettem el, amely még nagyobb kedvencem lett, mint a Szeretet karkötő. Imádom a letisztult és elegáns stílusát.
Alapanyagok:

  • 55 mm-es memória alap karkötő
  • Cseh üveg gyöngy
  • üveg Tekla gyöngy
  • antik, ezüst fém szerelékek
Elkészítésének menete:

  • A memória lap végére hurkot kötöttem.
  • Felfűztem egy köztest, egy rombusz alakú köztest, egy nap alakú gyöngykupakot és egy Tekla gyöngyöt. Virág köztessel zártam, így kész is lettem a bevezető szakasszal.
  • Felfűztem 8 db cseh csiszolt 4 mm-es gyöngyszemet tetszőleges színsorrendben. Antik köztessel elválasztottam és még négyszer megismételtem ezt a műveletet.
  • Az utolsó ufó köztes után felfűztem egy nap alakú gyöngykupakot, majd 6 db Tekla gyöngyszem következett. Nap és ufó köztessel zártam. Megismételtem mégegyszer ugyanezt és a közepére  felfűztem a medáltartót.
  • Nap gyöngykupakkal, Tekla gyöngy sorral, nap gyöngykupakkal és ufó köztessel  zártam a sort.
  • A karkötőhöz járt egy medál is, amelyet hobby ragasztóval szükséges megragasztani és üveglencsével zárjuk. A lencse szélét óvatosan beragasztózzuk és az kapott charmot a középső medáltartóhoz csatolják egy szerelő karikával.

  • A maradék alap karkötőt én levágtam és hurokkal zártam, mint ahogyan a karkötőt kezdtem.
Jellemzői: alkotás könnyedén, ragyogóan nőies karkötő teljes egészében összekészítve neked az utolsó gyöngyszemig, mellékelve a leírás lépésről lépésre, életigenlő gondolattal fűszerezve. Vajon melyik jut el hozzád?
Válaszd ezt, mert...: tudjuk mindaddig amíg alkotunk, értelmes dolgot csinálunknincs válogatás, nincs időrablás, egy kattintás és egy csodás karkötő máris a tiéd

Ha kreatívat szeretnétek alkotni és megbízható, minőségi alapanyagokat kerestek, csak ajánlani tudom a Gyöngyékszer bolt webáruházat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy