2020. július 14., kedd

Harry Potter Hedwig és Roxfort levél 2D fényfüzér | Best Stuff

Sziasztok!

A mai bejegyzésem a home & dekoráció témához fog kapcsolódni, ugyanis megérkezett hozzám az új Harry Potteres fényfüzérem, amelyet ezúton is nagyon szépen köszönök a Best Stuff-nak!

Akik régebb óta követik a blogomat biztosan tudják már, hogy én nagyon szeretem csinosítgatni a hálószobámat és a hangulatvilágításokat, fényfüzéreket is nagyon kedvelem. Szerintem egy megfelelően elhelyezett fényfüzér nagyon klasszul feltudja dobni a legegyszerűbb helyiséget is, így volt ez az én hálószobában is.

A szobámban volt egy fal rész, amelyet egy kicsit csupasznak találtam és szerettem volna feldobni valami klassz dísztárggyal, amely egyben praktikus is. Így jött képbe a fényfüzér.
Mivel nagy Harry Potter rajongó vagyok (imádom a könyv sorozatot és a filmeket is), így a Harry Potter Hedwig és Roxfort levél 2D fényfüzérre esett a választásom.
A termék ebben a nagyon dizájnos HP illusztrálta díszdobozban érkezett meg. Szeretem ha egy termék szép csomagolást kap. Akár ajándékként is nagyszerű választás lehet, hiszen az igényes külseje miatt még csomagolást sem igényel. A fényfüzér hossza 2,5 méter. Hedwig és Harry roxforti levele található rajta váltakozva.

Miután kiválasztottam a fényfüzér helyét szükségem volt néhány dologra:
Kis méretű szögek és 2 db AA elem. 
Az első lépés az volt, hogy az elem tartót kicsavaroztam egy kis csavarhúzó segítségével és belehelyeztem a 2 db AA elemet. Miután az elemek bele kerültek visszahelyeztem a hátlapot és visszacsavaroztam ismét a csavarhúzó segítségével.

Majd ezután a szögeket belevertem a falba egy kalapács segítségével. Összesen 4 db szöget használtam a felhelyezésnél és úgy próbáltam a szögeket verni, hogy a fényfüzér 🌊 hullám alakot vegyen majd fel. 
Nappali fénynél 🌞
Este a sötétben 🌜
Végül már csak annyi volt a dolgom, hogy felhelyezzem a fényfüzért. Nekem nagyon tetszik a végeredmény és ha ti is HP rajongók vagytok, csak ajánlani tudom nektek a Best Stuff kínálatában megvásárolható Harry Potter Hedwig és Roxfort levél 2D fényfüzért! 😊

Érdekességek Hedwigről:
Hedwig Harry Potter baglya a könyvekben és a filmekben is egyaránt. A könyvben Hedwig lány bagoly, míg a film változatban fiú. Ennek azaz oka, hogy a hím baglyoknak fehérebb a tollazata. Bizonyára ti is emlékeztek arra a jelenetre mikor Harry a 11. szülinapjára ajándékba kapta Hedwiget Hadrigtól, mikor az Abszol úton iskolai felszerelést vásároltak Harry első roxforti tanévére. Ez az első részben, a Bölcsek kövében történt, amely mindig is nagy kedvencem volt.
♥️
♥️
- A baglyokat a varázslók és a boszorkányok üzenet küldése használják.
- Hedwig egy hóbagoly, aki gyakran megsérdődik Harryre. Ilyenkor huhog, szemrehányóan néz és a szárnyaival megsuhintja Harryt. 
- Hedwig egy kivételesen intelligens bagoly, hiszen teljes mértékben megérti Harryt.
🌌
A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊
Sőt, hogy ha 20.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!
Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!
Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.
Köszönöm szépen Beststuff ezt a cukiságot! ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése