2020. július 26., vasárnap

Kipróbáltam egy hajvitamint! Kristen Hair

Sziasztok!

Az elmúlt hónapokban jelentősen romlott a hajam állapota. Régebben fényes, dús és egészséges volt, viszont mostanában egyre többet hullott és elvesztette a fényét is. Nagyon szomorú lettem emiatt és mindenképpen szerettem volna tenni érte. Odafigyeltem arra, hogy egészségesebben táplálkozzak és megfelelő mennyiségű folyadékot is fogyasszak, viszont ezek mellett szükségem volt egy kis extra segítségre is. Így kutakodni kezdtem az interneten és szembe jött velem a Kristen Hair All In One Hajvitamin.

🌸

Mit is kell tudni a Kristen Hair All In One Hajvitaminról?

  • Nagyszerű segítséget nyújt hajhullás ellen, ugyanis B-vitamin komplexet, Biotint, Cinket és Vasat tartalmaz. Ezek a vitaminok mind kulcsfontosságúak a hajhullás kezelésében!

  • 20 szinergikus összetevőjének köszönhetően, akár 2-3x gyorsabban nőhet a haj!

  • Az All In One formulától dúsabb lesz a haj, hiszen segíti a babahajszálak növekedését. 

  • Nem csak a hajat teszi egészségesebbé, hanem a körmöket is. Ráadásul hidratálja a bőrt is.

  • 100%-ig cukor és hormonmentes!
🌸

Saját véleményem a termékről:

Nagyon izgatott voltam a termék tesztelésével kapcsolatban és bíztam abban, hogy látható eredményt is fog produkálni. De  legfontosabb az volt a számomra, hogy a hajhullást megállítsa.
Június első hetében kezdtem el szedni a hajvitamint egészen egy hónapon át. Mindennap reggeli után vettem be egy vitamint, majd este a vacsora előtt. Így ment ez majdnem két héten keresztül, amikor is észre vettem, hogy a frufrum nagyon sokat nőtt és a babahajszálaim is növekedni kezdtek. Itt még a hajhullást tapasztaltam, főként a reggeli fésülködés közben. De már lényegesen kevesebb hajszálam hullott, mint azelőtt két héttel korábban. Nagyon örültem ennek is, hiszen minél hamarabb szeretném, hogy megnőjjön a frufrum, a babahajszálaim növekedése is nagyon szuper hír, mert szeretnék természetesen én is dúsabb haj koronát. :)
A harmadik hét végén azt vettem észre, hogy a körmeim nagyon gyorsan kezdtek el nőni és valóban erősebbek is lettek. Már nagyon régóta küzdök azzal, hogy a körmöm gyengék és töredezettek, így nálam már ez valóban szemmel látható eredmény volt. 
A negyedik hét végén pedig azt tapasztaltam, hogy már fésülködés közben sem hullik olyannyira a hajam. Kb.5-6 hajszál szokott kihullani fésülködés közben, amely szerintem nagyon szép eredmény. 
Összességében én nagyon megvagyok elégedve a termékkel és valóban beváltotta azt, amelyet ígért. :) A frufrum nőtt három centimétert, a hajam fényesebb és dúsabb lett, a körmeim pedig egészségesebbek. A hidratáltabb arcbőrt sajnos én tapasztaltam, de nem vagyok emiatt csalódott, mert a hajamon és a körmeimen valóban sokat segített.
A végeredmény a képen látható. :) Végre megint fényes és egészséges lett a hajam!

🌸

Kristen Hair All In One Hajvitamin 


Tudományosan alátámasztott összetevők:
- L-cisztein
- MSM
- L-metinoin
- Bambusz kivonat
- Aranyköles kivonat

Vitaminok:
- A-vitamin
- D-vitamin
- C -vitamin
- Biotin
- Folsav
- E-vitamin
- Vas
- Cink
- B-vitamin komplex

Kedves Kristen Hair! Köszönöm, hogy kipróbálhattam a terméket! 🌸

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱