2020. október 23., péntek

Harry Potter - Csoki béka 🐸

 Kedves Olvasóim!

Akik régóta követik a blogomat azoknak biztosan nem lesz nagy újdonság, de az új olvasóimnak szeretném mondani, hogy nagy Harry Potter rajongó vagyok. A könyveket és a filmeket is nagyon szeretem, így amikor megláttam a Best Stuff kínálatában megtalálható Csoki békát, rögtön felcsillant a szemem. :)


🐸 https://beststuff.hu/Termekek/Harry-Potter-Beka-formaju-csokolade-varazs-kartyaval 🐸

A Harry Potter Csoki béka ropogós rizzsel készült béka formájú tejcsokoládét tartalmaz, amely meglepetésként tartalmaz egy gyűjthető kártyát is, amelyen híres varázslók szerepelnek. Összesen 16 féle kártya van, amelyeket akár mind megszerezhetjük. 

Amikor kibontottam a csomagot először a csoki békával találtam szembe magam. Valóban nagyon hasonló a filmekben is látható csoki békához, bár az enyém szerencsére nem ugrott el. 😀

Maga a csoki tejcsoki ízű volt, finom ropogós rizs darabokkal a közepén. Nekem ízlett, bár egy kicsit talán tömény volt. Igazából én az étcsokit szeretem a legjobban, de ez is finom volt, mert nem volt túlságosan édes.

Összetevői:

- Tejcsokoládé 90% (cukor, kakaóvaj, tejpor, kakaómassza, emulgálószer, E322, szója, aroma)

- Ropogós rizs 10% (rizsliszt, cukor, só)

Allergének: Tej, szója.

Csokoládé kakaó tartalma: min.25%

Tej szárazanyag tartalom: min.14%

Nagyon izgultam, hogy melyik híres varázsló fog szerepelni a kártyán és *dobpergés* .................... 

Az én varázskártyámon Gilderoy Lockhart szerepel!

Először is, őt szerettem volna kapni? Nem. 😀 De végül megbékéltem vele, hiszen végülis nem tartozik az antikedvenc szereplőim közé, de az igazat megvallva én Salazar Slytherint vagy Gryffindor Godricot szerettem volna megkapni, de talán majd legközelebb őket kapom. :)

Gilderoy Lockhart egy világhíres varázsló, aki több könyvet is írt legendás kalandjairól gonosz és sötét lényekkel. Híres könyvei pl.: Egy elbűvölő ember, Jószomszédom, Véres napok Vámpír földön. Lockhart karaktere eléggé egoista, önző és önimádó. Aranyszínű, göndör hajával és elbűvölő mosolyával sok női rajongót szerzett magának a varázslók világában.

Lockhart szerepét a filmekben Kenneth Branagh játszotta el, aki a Thor című filmet rendezte és ő játszotta a 2017-es Gyilkosság az Orient Expresszen című filmben Hercule Poirot szerepét. 

A Harry Potter könyvsorozatban elsőként a Titkok kamrájában tűnt fel, amelyben ő tanította a sötét varázslatok kivédését. De feltűnt még az ötödik részben, a Főnix rendjében is. Film változatban csak a Titkok kamrájában látható.

Ha ti is szeretitek a Harry Potter könyv vagy filmsorozatot, illetve kedvelitek a meglepetéseket, akkor mindenképpen szerezhetnek be ti is egyet a Harry Potter Csoki békából, amely eredeti Wizarding World Harry Potter termék!

A Beststuff oldalán biztosan megtaláljátok a megfelelő ajándékot a családtagjaitoknak, a barátaitoknak, a párotoknak vagy akár saját magatoknak, hogy ha magatokat szeretnétek meglepni valami szuper tárggyal. 😊

Sőt, hogy ha 20.000 forint felett vásároltok a szállítás ingyenes!

Akár 1 nap alatt megérkezik hozzátok a rendelésetek!

Én teljesen megvagyok elégedve a termékkel és a szállítással is. Ismét nagyon gyorsan megérkezett, már másnap hozta is a futár.

👉 https://beststuff.hu/ 👈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱