2020. október 18., vasárnap

Halloween ajtódísz 🎃 | Vilafa.hu

 Kedves Olvasóim!

Szerintem még nem említettem nektek, de a kedvenc ünnepem a Halloween! Ezért mindenképpen szerettem volna legalább egy, Halloween-nel kapcsolatos kreatív blogbejegyzést készíteni. A Vilafa Webáruház jóvoltából készítettem el az alábbi kreatív posztot, amelyben egy Halloween ajtódíszt fogok nektek bemutatni. 🎃😊

A Vilafa Webáruházban szuper, kreatív kiegészítőket találhattok, mint például kontúrozó festékek, feliratok, ecsetek, szárított növények, szalagok és még sok-sok fantasztikus kellékeket a diy kedvelőinek. 


https://www.vilafa.hu/

Az én választásom most a Make it! Kit Halloween kreatív csomagra esett.

Megtetszett? Itt tudod megrendelni -> KATT 

Mire is lesz szükséged a Halloweeni kreatív csomag elkészítésére?

- Make it! Kit Halloween kreatív csomag

- Festékek

- Ecsetek

- Ragasztó

- Vizes tálka

A csomagban megtalálhatóak voltak a sablonok, amelyeket saját magam festettem és dekoráltam ki. Ehhez szükségem volt ecsetre és festékekre. A festékeket már korábban beszereztem a Pentart márkától. Nagyon szeretem ezt a márkát, mert a festékei kíválóan fednek és könnyű őket használni. Az akrillfestékek mattak, vizes alapúak, jól fednek és vízállóra száradnak. A használatuk előtt alaposan fel kell őket keverni. Fontos tudni, hogy ezek az akrillfestékek fagyveszélyesek, így figyeljetek oda arra, hogy mindig jól zárjátok le. 

Hegyes ecset szett

A festékek felvitelére a Vilafa Webáruház kínálatában megvásárolható Artista Brushes ecsetkészletet választottam. A készletben összesen 6 db ecset volt, amelyeknek a végéig hegyesek, így a festéket precízebben tudtam felvinni a legkisebb és legrészletesebb helyekre is. Nagyon megvoltam elégedve az ecsetek minőségével, mert könnyen és szépen tudtam lefesteni a díszeket. Különösen tetszett az ecsetkészletben, hogy hat méretű ecset volt a csomagban, amely nagyon praktikusak voltak több szempontból is. 

Miután lefestettem az összes díszt, hagytam őket megszáradni. Nem kellett a száradásnak sok idő, kb.5 perc alatt meg is száradt az összes. Viszont mivel én késő délután kezdtem neki, ezért már este nagyon fáradt voltam, így másnapra hagytam a ragasztást. 

Pentart Expressz ragasztó

A ragasztásra szintén a Vilafa Webáruházban kapható Pentart ragasztót használtam. Ez egy expressz ragasztó, amely rendkívül gyorsan szárad. Erős kötésű, vízbázisú ragasztó porózus felületek egymáshoz való rögzítéséhez. A festékekhez hasonlóan fagyveszélyes, így fontos, hogy mindig jól zárjuk le a terméket, hogy elkerüljük a ragasztó beszáradását. 

A csomagban megtalálható volt egy nyomtatott kép arról, hogy hogyan is fog kinézni az ajtódísz. Az elrendezést a kép alapján készítettem el, de a színeket a saját ízlésem szerint alakítottam. A macskát feketére festettem, hiszen a Halloween fontos motívuma a fekete macska. A pókot pedig kicsit különlegesebbre szerettem volna, így annak a befestésére fekete, barna és fehér színt használtam. A feliratot, a tököt és a boszorkány kalapot pedig narancssárga és fekete színre festettem. Narancssárga festékem nem volt, így azt kevertem citromsárga és piros akrillfestékből. Szerintem elég élénkre sikerült, amelynek nagyon örülök. :) 

A koszorút pedig szürkére festettem, amelyet szintén kevertem fekete és fehér akrillfestékből. 

A végeredmény nagyon tetszik! Nem csak ajtódísz lehet, hanem például ablakdíszként is nyugodtan használhatjuk. Miután kész lettem a ragasztással is, a csomagban található szürke szalagot helyeztem fel a díszre.

Nagyon szuper élmény és kellemes kikapcsolódást nyújtott ez a kreatív csomag és csak ajánlani tudom mindenkinek, akik kedveli a kreatív tevékenységeket vagy csak néhány órát szeretne kellemesen illetve hasznosan eltölteni. 

A csomag tartalma:
- 1db ovális koszorúalap, 21,5x30cm
- 1db Happy Halloween felirat (külön)
        18x9,6cm
- 1db cica, 12,5x9,2cm
- 1db sapka, 5,2x5,5cm
- 1db pók, 5,7X6,2cm
- 1db pókháló 20X22,1cm
- 1db tök, 5,8x8cm
- 1db fekete színű szalag, 0,6x50cm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱