2020. október 20., kedd

Laurence Fekete Női Hátitáska / Zoma Divat

 Kedves Olvasóim!

Mivel beköszöntött a hűvösebb idő, bizonyára ti is elraktátok már a színesebb kiegészítőket és táskákat. Így tettem ezzel én is és mindenképpen szerettem volna beszerezni egy sötétebb és sportosabb táskát. A Zoma Divat Webáruházban találtam rá erre a szuper hátitáskára, amely a Laurence Fekete Női hátitáska névre hallgat. 

Megtetszett? Itt tudsz rendelni divatos hátitáskákat -> Hátitáskák

Az évek alatt rájöttem arra, hogy számomra a hátitáskák a legkényelmesebbek. Szerencsére manapság nagyon divatba jöttek a nőiesebb és kisebb méretű hátitáskák, amely nem csak sportos ruhatárba illeszthetőek be, hanem akár elegánsabb stílusba is. 

Mivel jelenleg egy tanfolyamon veszek részt, napközben is sok mindenre van szükségem, így előfordult, hogy aznap használatos táskámba sajnos nem fért bele minden holmim. Így számomra az elsődleges szempont az volt táska választásnál, hogy tágas legyen és jól meglehessen pakolni. 

A Laurence hátitáska remekül megpakolható és sok mindent "elnyel". A táska hosszúsága 30 cm, szélessége 13 cm és magassága 36 cm. Az anyaga poliészter, amely könnyedén tisztítható. A vizet jól lepergeti magáról, így valóban szuper választás lehet az esős és szeles őszi időben is. Különösen tetszik benne, hogy összehúzható két zsinór segítségével, amelyet utána egy fém kapoccsal kell bezárni. Kellett egy két nap, míg megszoktam ezt a táska záródási módot, de hamar belejöttem és nagyon megszerettem a használatát. A táska belseje egy fakkos, benne pedig egy cipzáras zseb, illetve a külső két oldalán is szintén 1-1 cipzáras zseb található. Ezekben én például zsebkendőt, rágót, iratokat és a maszkomat tartom. De bármilyen apró tárgy tárolására megfelelő lehetnek ezek a kisebb zsebek. 

A vállpántjai állíthatóak és anyaguk erős varrással készültek, ezért bízom abban, hogy sokáig tudom majd használni. :)

Összességében én nagyon megvagyok elégedve a Laurence hátitáskával, mert praktikus, kényelmes és mellette nagyon divatos is egyben. 

Ha ti is szeretnétek egy minőségi és divatos táskát, mindenképpen látogassatok el a Zoma Divat Webáruházba, mert náluk biztos megtaláljátok a hozzátok leginkább passzoló táskát, remek áron! 😊

https://zomadivat.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱