2021. május 21., péntek

Aromist diffúzor

 Kedves Olvasóim,


A mai blog bejegyzésemben az Aromist ultrahangos diffúzorát szeretném nektek bemutatni az Aromist webáruház jóvoltából. 

https://aromist.hu/termek/luune-ultrahangos-aroma-parologtato/


Az Aromist ultrahangos diffúzorai elegáns és letisztult kialakításuk miatt akár díszként is megállják a helyüket. 

A méretükből adódóan pedig könnyedén tárolhatóak kisasztalon vagy akár polcon is. 

Jelek, hogy neked is szükséged volna egy aroma diffúzorra és valószínűleg egy száraz levegőjű helyiségben élsz:

1. Köhögés 

Reggelente vagy akár hajnalban is ránk törhet ez a kellemetlen tünet. 

2. Kiszárad a torok 

Ezt is főként reggelente, ébredés után lehet tapasztalni. 

3. Orrvérzés, orrszárazság 

Ha rendszeresen vérzik az orrunk, biztosan száraz a levegő. 

4. Száraz és viszkető bőr 

5. Szemviszketés 

6. Porosabb helyiség 

7. Recsegő fapadló 


Én ezek a jelek közül többet is tapasztaltam, ezért már egy ideje fontolgattam, hogy nagyon hasznos lenne számomra egy aroma diffúzor és végül az Aromist ultrahangos diffúzora mellett döntöttem, amelyet egyáltalán nem bántam meg. 

Főbb jellemzői az Aromist ultrahangos diffúzornak:

Kedvenc illóolajadból finom párát készít. 

Kompakt és egyszerű a használata. 

Kicsi és kevés helyet foglal. 

2 az 1-ben: párologtató és illatosító. 

Nyugodt és kellemes légkört teremt. 

Tisztítja és illatosítja a teret. 

Remek választás lehet, hiszen használható munka vagy akár olvasás közben is. 

Munka közben: 

- Tisztítja a környezet levegőjét. 

- Hidratálja a bőrt. 

- Még koncentrálni is segít. 

Olvasás közben: 

- Segít lecsendesedni. 

- Növeli a koncentrációt. 

Én a LUUNE típusú aroma diffúzort választottam, mert számomra ő volt a mérete miatt (is) a tökéletes termék. 

Bárhol lehet használni, hiszen könnyedén elfér a táskában. 

Laptopról, telefonról vagy powerbankról üzemeltetve is használható. Én a csomagban található usb kábelét csatlakoztattam a mobiltelefonom töltőfejéhez és egyszerűen csak csatlakoztattam a hálózathoz. 

Működése szinte teljesen hangtalan. 

Tele víztartállyal, amely kb.130 ml-es, kb.4-5 óráig működik. 

Világos és sötét színben is választható. 



Én a világosabb verziót rendeltem meg, mert a fehér bútoraimhoz tökéletesen passzol. Ahogyan a képen is láthatjátok, az aroma diffúzor egy szép és elegáns fekete díszdobozban érkezett, amelyen az Aromist felirat található. A dobozon belül egy dísztasakban volt megtalálható maga a készülék, amelyhez járt egy usb kábel és három cserélhető pótszűrőbetét. Ajándékként pedig bio citromfű illóolajat kaptam, amelyet ezúton is köszönök szépen. 

Ha megrendeled bármelyik aroma diffúzort az Aromist webshopból, 2 db bio illóolajat választhatsz magadnak ajándékba, az alábbi illatok közül:

- Bio citromfű 

- Bio eukaliptusz 

- Bio édesnarancs 

- Bio menta 

- Bio pálmarózsa 

Az aroma diffúzor gömb alakú, amely éjjeli fényt is biztosít, váltakozó színekkel. 

A LUUNE aroma párologtató a leghatékonyabb ultrahangos technológiával és az illóolajok segítségével frissíti, fertőtleníti és tisztítja az adott helyiség levegőjét. 

Hogyan használd? 

1. Csavard le a párologtató fedelét. 

2. Tedd félre a pótszűrőbetétet és tölts a tartályba maximum 130 ml vizet. 

3. Tégy pár csepp illóolajat a vízbe. 

4. Csavard vissza a készülék fedelét és csatlakoztasd az usb kábelt. 

5. Az érintőgomb megnyomásával lehet ki és be kapcsolni a készüléket, a világítást állítani, illetve kikapcsolni azt. 


Tisztítása:

Száraz, puha ronggyal érdemes rendszeresen tisztítani, így növelve a készülék élettartamát. 

Én nagyon megvagyok elégedve az Aromist ultrahangos diffúzorával, mert már az első használat után éreztem, hogy sokkal tisztább lett a levegő és nagyon kellemes illatot árasztott, amely órák múlva is hangulatos atmoszférát teremtett a szobában. Csak ajánlani tudom mindenkinek a LUUNE ultrahangos aroma párásítót, mert nagyon hasznos, csendes, praktikus és tisztítja a levegőt, nem mellesleg csodás illatot áraszt. 

Ha ti is szeretnétek egy megbízható és minőségi aroma diffúzort, mindenképpen látogassatok el az Aromist weboldalára! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱