2021. június 19., szombat

Egyedi pulcsit terveztem | Los Polos Pólóműhely ✨

 Kedves Olvasóim,


A Los Polos Pólóműhely webáruház jóvoltából ma bemutathatom nektek, hogy milyen szuper, egyedi pulcsit tervezhettem meg. Köszönöm szépen a lehetőséget a Los Polos csapatának! 

https://lospolo.hu/


A Los Polos webáruházban tervezhetünk:

- pólót 

- kötényt 

- párnát 

- párna huzatot

- baba bodyt 

- bögrét 

- pulcsit 

- plüss macit 

- vászontáskát 

Az én választásom most egy pulcsira esett, amelyet szuper élmény volt megtervezni. 

Elsőként is kiválasztottam a termék színét, amely sötétszürke lett. 

Majd a méretét is bejelöltem. Mivel szerettem volna, hogy lezser legyen, ezért az XL méretben rendeltem meg a pulcsit. 

Miután bejelöltem a színt és a méretet, jöhetett a minta kiválasztása. 



A neten találtam egy képet, amely nagyon megtetszett és gondoltam, hogy szívesen hordanám pulcsiként is majd a hűvösebb időben. A képfeltöltésre kattintva egyszerűen csak feltöltöttem a fotót. 



Azután, hogy a pulcsi elejét megterveztem, jöhetett a hát oldala. 



A hát oldalára mindenképpen számokat szerettem volna. Mivel 1995-ben születtem, ezért a 95-ös számot írattam rá a pulcsira, fehér színben. Ezután egyszerűen csak kosárba tettem a terméket és megrendeltem. Hamar megérkezett, néhány nap alatt itt is volt nálam a csomag. 



Igazán izgatott voltam, hogy vajon hogyan is fog majd kinézni élőben a pulcsi, amelyet a saját ízlésem szerint tudtam tervezni, de azt kell mondanom, hogy pont olyan lett, mint amilyenre vágytam. Először is méret nagyon szuper lett, mert bő és lezser, nem mellesleg nagyon kényelmes. Az anyaga igazán puha és kellemes viseletet nyújt a bőrnek. A minta szép, de egy kicsit talán sötétebb, mint amilyenre gondoltam, de így még jobban tetszik. :) Ez valószínűleg annak a hibája lehet, hogy nem a legjobb minőségben töltöttem fel a fotót az oldalra. A hát oldala is nagyon tetszik, így nagyon örülök annak, hogy ilyen fantasztikus és egyedi pulcsi tulajdonosa lehetettem. 


Csak ajánlani tudom mindenkinek a Los Polos Pólóműhelyet, mert gyorsak, ügyesek, precízek és minőségi termékekkel várják a vásárlókat! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱