2021. június 26., szombat

Fémlapos fényképet készítettem! | alkossegyedit.hu

 Kedves Olvasóim,

Az Alkoss egyedit webáruház jóvoltából tervezhettem magamnak egy különleges és mutatós fémlapos fényképet. Mivel nagyon szeretem a lakáskiegészítőket, ezért nagyon örültem annak a lehetőségnek, hogy a saját ízlésem szerint tervezhettem egy képet az Alkoss egyedit webáruház csapatával, akiknek ezúton is nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! 



Véleményem szerint a képek szuper lakáskiegészítők, hiszen remekül feltudják dobni az üres falrészeket, de akár komódon tárolva is nagyon mutatós tudnak lenni. 

Először is kiválasztottam a képet, amelyből szerettem volna készítetni a fémlapos fényképet. A választásom egy farkasos képre esett, amelynek nagyon megtetszett a stílusa és a színei. 



Az Alkoss egyedit webáruházban ezen a linken tudtok ti is tervezni fémlapos fényképet: 

https://alkossegyedit.hu/termek/femlapos-fenykep-a4/

Ezután egyszerűen csak töltsétek fel a fotót, de arra érdemes odafigyelni, hogy a kép mérete maximum 10 MB lehet és az elfogadott fájl típusai a jpg, ipeg, png és gif. 

Kérhettek rajzolt hatást is plussz költségért, amelynek ára 1500 Ft. 

Illetve van még lehetőség képkeretet is kérni , szintén plussz költségért (990 Ft). Ezt a funkciót én igénybe vettem és egy egyszerű, fehér vékony  keretben érkezett meg hozzám a kép. 



A fémlapos nyomtatás nekem nagyon tetszik, élőben is nagyon szép lett a termék. A kerettel egy letisztult dizájnt kapott, amely szinte bárhol jól tud mutatni. Én a hálószobám komódjára tettem, de az is lehet, hogy idővel majd a falra fogom tenni. 

Azért választottam a fémlapot, mert időtálló és élethűen adja vissza fényképre vitt tartalmat. 

A fémlap mérete 20 x 30 cm és a vastagsága 0,5 cm. 


Az Alkoss egyedit webáruházban nemcsak fémlapos fényképet, hanem sok-sok szuper dolgot vásárolhattok. Pl.: Bögréket, kirakókat, kulcstartót, telefontokot, högömböt vagy éppen puzzlet. :) 


Mindenképpen látogassatok el az oldalukra, mert biztosan találtok nektek tetsző ajándéktárgyat! :) 

https://alkossegyedit.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy