2021. október 29., péntek

BizsuZóna 🌷

 Kedves Olvasóim,


A napokban érkezett hozzám egy csomag a BizsuZóna webáruháztól, amelyet ezúton is köszönök szépen! 

👉 https://bizsuzona.hu/ 👈

A csomagban több hasznos és divatos kiegészítő is helyett kapott, amelyeket szeretnék nektek  bemutatni. 

Kis méretű divatos hátizsák 

👉 https://bizsuzona.hu/hatizsak-tobb-szinben-783 👈 

Az első termék, amelyet választottam egy kis méretű hátizsák volt. Imádom a hátizsákot, mert szerintem a legjobban kihasználhatóbb kiegészítők közé tartozik. A táska mérete 25 x 23 cm, így kisebb mint az átlagos hátizsákok, de pont ezért tetszik nagyon. Igazán aranyos és akár ajándékba is tökéletes lehet! 😊 

Rózsaszínben rendeltem meg, mert nagyon megtetszett a letisztultsága és mivel világos színű, ezért több szettemhez is remekül fog passzolni. A hátizsák megrendelhető fekete, fehér, piros, ciklámen és sárga színben is. 

Az anyaga műbőr és anyagában mintás, amely nagyon különlegessé teszi a táska megjelenését. Egy cipzár található rajta, amelyen egy kis virág díszítés is található. Nagyon tetszik ez a kis apróság, még aranyosabbá teszi a táskát. Belül egy nagyobb rekesz található, ahová pakolhatunk. A vállpántjai állíthatóak és kényelmesek. Összességében nagyon tetszik a kis táska, mert mutatós, cuki és praktikus is egyben. 

Hajgumi szett 

👉 https://bizsuzona.hu/plussos-hajgumi-3-db-os-tobb-szinben?keyword=hajgumi 👈 

Másodikként egy hajgumi szett került a kosaramba. Szeretem a hajgumikat és leginkább felkötve hordom a hajam vagy félig leengedve, ezért nekem mindig jól jönnek a hajgumik. A szettben három termék volt, barna, bézs és rózsaszín színben. Nagyon kellemesen puhák és jól nyúlnak. Hasznosak és jól mutatnak a hajban. Hétköznapokra vagy akár sportolás közben is, biztosan nagy hasznát tudja nekik venni bármely hölgy. 

A szett mellé választottam még egy nagyobb méretű hajgumit is, amely nagy divatnak örvend manapság. Kék színben választottam és nagyon tetszik élőben, mert az anyaga nagyon kellemesen puha és a fekete hajamban is remekül mutat szerintem. 

Fülbevalók 

👉 https://bizsuzona.hu/csillogo-fulbevalo-fulcimpan-ativelo-ezust-szinu-596?keyword=f%C3%BClbeval%C3%B3 👈 

Utolsó termékként pedig két fülbevalót választottam. Az első fülbevaló amely elnyerte a tetszésemet az egy fülcimpán átívelő ezüst színű fülbevaló volt. Igazán megtetszett az extravagáns stílusa és az ezüst színe. Nagyon jól tud kinézni egy egyszerűbb felsővel, de ha még vagányabb szettet szeretnénk, akkor bátran felvehetjük akár bőrdzsekihez is. 

👉 https://bizsuzona.hu/csillogo-strasszos-fulbevalo-attetszo-1009?keyword=f%C3%BClbeval%C3%B3 👈 

A második fülbevaló amely nagyon megtetszett, az egy elegánsabb fülbevaló volt. Letisztult és egyszerű, de még is ad egyfajta egyediséget a viselőjének. Csillogó ezüst és a közepén egy kék színű kő található. Elérhető volt a fülbevaló többféle színben is, de nekem a kék tetszett meg a leginkább. 

 👉 https://bizsuzona.hu/ 👈

Ezeket rendeltem a BizsuZóna webáruháztól! Nagyon megvagyok elégedve az összes termékkel, de ha egy kedvencet kellene választanom az mindenképpen a kék színű, nagyobb méretű hajgumi lenne! 😊

Ha ti is szeretnék jó áron, jó minőségi divatos kiegészítőket vásárolni, akkor mindenképpen látogassatok el a BizsuZóna weboldalára! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱