2022. március 1., kedd

Nery | Dekoráció és Ajándék |

 Kedves Olvasóim, 


A mai blogbejegyzésemben két szuper dekorációt szeretnék nektek bemutatni a Nery webáruház jóvoltából! 


👉 https://nery.hu/ 👈

Az első termék, amelyet szeretnék ajánlani és bemutatni az egy Himalája párologtató sótál. A himalája só számtalan pozitív hatása a szervezetre közismert, így én is régóta szerettem volna egy Himalája párologtató sótálat beszerezni. 

👉 https://nery.hu/product/himalaja-parologtato-sotal/ 👈

Ez egy párologtató sótál Himalája sótömbökkel, amely tisztítja a légutakat és erősíti az immunrendszert. A hatására megelőzhetőek a légúti betegségek kialakulása. Természetes megoldás és nem jár semmilyen mellékhatással. 

A tál átmérője kb.15 cm, amely külön volt csomagolva és törékeny címkével is el volt látva a doboz, így tökéletes állapotban érkeztek meg a termékek. Maga a sótömbök is egy külön tasakban voltak. Csupán rá kellett helyeznem őket a sótálra és már használhattam is. Végül az ágyam melletti kis asztalkára került és azt kell mondanom, hogy már egy éjszaka alatt is éreztem a pozitív hatását. Segített hamarabb elaludni, közel másfél órával, így reggel kipihentebben ébredtem. A szobám levegőjét is frissebbnek érzem, így nagyon örülök neki, hogy a Nery webshop kínálatában ráleltem erre a csodás termékre. A pozitív hatásai mellett nagyon szép a kialakítása is, így dísznek is tökéletes. 

A légzésterápiában is segítséget nyújt: 

- asztma 

- nátha 

- szénanátha 

- légúti megbetegedések 

- légúti allergiák (pollen, toll, pihe, stb. )

- arcüreggyulladás 

- szívritmuszavar 

- dohányzás okozta irritációk 

- horkolás 

- vérnyomás szabályozás 

- alvászavar 

A himalájai só a világ egyik legtisztább és legjobb minőségű sója, amelyet a Himalája lejtőin bányásznak. 84 féle ásványi anyagot tartalmaz, amely teljesen tiszta és szennyeződésmentes. 

Aki természetes segítséget szeretne légzésterápiában vagy úgy gondolja, hogy hasznos lenne a számára is, bátran rendelje meg. Én csak ajánlani tudom mindenkinek! 


A második termék, amely a csomagban volt és szeretném nektek bemutatni az egy mécsestartó szett volt. Nagyon kedvelem a szürke szint a lakásdekorációk terén is, ezért igazán megtetszett ez a letisztult, de még is különleges mécsestartó. 

👉 https://nery.hu/product/mecsestarto-szett/ 👈

Ez a kis szett egy tálcából, egy csomag díszkőből és egy mécsestartóból áll. A pontos mérete 15 x 9 x 15 cm és az anyaga fa. Véleményem szerint nagyon különleges a kialakítása, mert természetes és egyszerű, de a közepén lévő ezüst szívecske a natúr masnival szuperül feldobja. A díszkövek is nagyon tetszenek és kifejezetten örülök annak, hogy én állíthattam össze ezt a kis szettet. A tálcára szórtam először az apróbb, fehér színű díszköveket. Majd ráhelyeztem középre a mécsestartót. Sajnos itthon nem találtam mécsest, de a napokban beszerezek majd hozzá mindenképpen egyet. Miután ráhelyeztem a tálcára a mécsestartót, a nagyobb méretű, szürke és bézs színű díszköveket helyeztem el a tálcán. A végeredmény nekem nagyon tetszik és már az íróasztalomat díszíti. 

Akik szeretik a mécseseket és az ízléses, egyszerű dekorációkat, azoknak csak ajánlani tudom a terméket! :) 

Mindenképpen megéri ellátogatni a Nery webáruház oldalára, mert ízléses, minőségi és szép dekorációkat találhattok a kínálatukban! 

- dísztárgyak 

- ezotéria 

- figurák és gyertyatartók 

- képek és képkeretek 

- óra 

👉 https://nery.hu/ 👈 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy