2022. június 19., vasárnap

Ajándékweb 👊

 Kedves Olvasóim,


Az Ajándékweb online webshop jóvoltából kettő igazán egyedi ruhadarabot mutathatok be nektek. 

👉 https://ajandekweb.hu/ 👈 

Végre beköszöntött a nyár és itt a hőség is, így mi is jöhetne jobban, mint egy szuper pamut póló. 

Az Ajándékwebshop kínálatában rengeteg minta megtalálható különböző kategóriákban, de akár saját, egyedi mintát is kérhetünk a rendelt termékre. Én a meglévő minták közül választottam kettőt. Bár bevallom őszintén, hogy nehezen tudtam választani, mert mindegyik minta nagyon tetszett és több grafika is megfogott. 

Az első póló, amely belekerült a virtuális kosaramba az a Friends póló volt. 

Friends póló: 

Nagyon szeretem a Jóbarátok című sorozatot, mert mindig jókedvre derít és véleményem szerint remekül mutatja be az igaz barátságot felnőtt korban, humorosan tálalva a közönségnek. Amikor megláttam ezt a pólót rögtön megtetszett az egyszerű stílusa miatt. 

A póló anyaga nagyon minőségi, köszönhető ez a 100 % pamut tartalmának.

A szín választék bőséges.

A póló az alábbi színekben rendelhető meg: 

- fehér, fekete, szürke, barna, homok, piros, meggypiros, sötétkék, zöld és royalkék színben. 

Én homok színben rendeltem meg, mert mostanában igazán megszerettem a föld színeket és szívesen viselek bézs, barna árnyalatú ruhadarabokat. Megrendelhető férfi és női fazonban is S, M, L, XL, XXL és gyerek méretben is. 

A második termék, amelyet megrendeltem az a XoXo póló volt. 

XoXo póló: 

Szerintem nagyon szuper a mintája és a szívecske grafika miatt igazán aranyos is egyben. A szabása klasszikus, így szinte bármivel jól tud mutatni. Varrás nélküli duplán tűzött 2,3 cm széles szegélyű nyakkivágása van. 

Tisztítani is könnyedén lehet, maximum 40 C°-on, kifordítva ajánlott mosni. 

Megrendelhető fehér, rózsaszín és szürke színben. Mivel itt a nyár, ezért egy üde és vidám színt választottam, a rózsaszínt. Férfi és női fazonban is elérhető S, M, L, XL és XXL méretben. 

Mindenképpen érdemes ellátogatni az Ajándékweb online webshop oldalára, mert minőségi és egyedi termékek találhatóak meg a kínálatukban:

- pólók 

- pulóverek 

- kulcstartók 

- bögrék 

- táskák 

- sapkák 

- törölközők és még több szuper, egyedi termék 



Vállalkozásunk 2016 óta van jelen és töretlenül fejlődik.
Jelenleg már többféle kategóriában tudunk termékeket készíteni ( pólók,pulóverek,kulcstartók,bögrék,de nyakpántot is tudunk készíteni),de 2021-től találhatóak a webáruházban más ajándékozható külső raktáras termékek is (táskák,nadrágok,övek,sapkák,törölközők).
Gépeinket és technológiáinkat folyamatosan fejlesztjük,ennek megfelelően 2022-től már vállalunk cégeknek,vállalkozásoknak,csapatoknak,egyesületeknek,de akár baráti társaságoknak is pólók/ pulóverek logózását,feliratozását.
Fontos megemlíteni,hogy várjuk youtuberek,facebook/insta csoportok jelentkezését is saját mintás termékek árusításához.
A minőség és a precizitás mellett fontos a vásárlókkal való kapcsolattartás, ezért több platformon is elérhetőek vagyunk már.
A vállalkozás székhelye Szombathelyen van,de nem jelent problémát az ország bármely pontjára történő szállítás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Melchy