2022. július 31., vasárnap

for.you.neked

Kedves Olvasóim,

A mai blogbejegyzésemben Alexandra csodás és egyedi termékeit szeretném nektek bemutatni, amelyeket a for.you.neked Instagram oldalán tudjátok megrendelni. 

Az első termék, amelyet elkészített nekem Alexandra, az egy gravírozott pohár volt. 

Gravírozott pohár

Az üvegből készült pohárra kérhettek bármilyen feliratot vagy akár mintát is. Én az utóbbit választottam, pontosan az egyik kedvenc rajzfilmem karaktereit kértem gravírozásként a pohárra. Ez a rajzfilm nem más, mint a Medvestesók. Szerintem nagyon aranyos és vicces mesefilm, amelyet nem csak a gyerekek nézhetnek, hanem a felnőttek is. Nagyon tetszik a pohár és a rajta lévő minta is. Igazán kellemes meginni a pohárból egy finom üdítőt vagy bármilyen italt. A pohár minőségi és véleményem szerint a gravírozás remekül feldobja az egyszerű stílusát. Amióta megérkezett hozzám, azóta mindig belőle iszom a reggeli italomat, néha kakaót, de leginkább friss, hideg tejet. :) Könnyen tisztítható, kézre áll a formája, így könnyű tartani is. Nagyon tudom ajánlani mindenkinek, aki egy igényes és egyedi, gravírozott poharat szeretne magának vagy akár ajándékba adni. 

A második termék pedig egy kővel díszített bögre volt. 

Kővel díszített bögre 

Imádom a szép bögréket, mert mindig jókedvre derítenek és mosolyt csalnak az arcomra. Ha egy szép bögréből iszom reggelente a kávét, akkor biztosan sokkal jobban indul a napom. Én egy fehér bögrét választottam, amelyre ezüst strasszkövekből lett kirakva az a felirat, hogy "Be Yourself". Közel áll hozzám ez a motiváló idézet, ezért is választottam ezt a bögrére. A bögrét meglehet rendelni fekete színben is, amely szintén nagyon szuperül néz ki. Kérhettek rà bármilyen feliratot vagy akár nevet is. Szülinapra, névnapra vagy bármilyen ünnepi alkalomra gyönyörű és hasznos ajándék lehet. Akárcsak a gravírozott pohár, a kővel díszített bögre is fantasztikus minőségű, a kövek tartósak rajta és könnyedén tisztítható. Mindenképpen érdemes legalább egyet beszerezni, mert egyedi és a saját ízlésedre készíti el a kedves alkotó, Alexandra. 

A harmadik, egyben az utolsó termék, amelyet szeretnék nektek bemutatni az pedig csodaszép virágos box. 

Virágos box 

A virágos boxok az utóbbi időkben nagyon közkedveltté váltak. Esztétikus és örök darabok, amelyek tökéletes ajándékok lehetnek bárkinek, akik a virágok szerelmese. Bàrmilyen mintát és feliratot lehet rendelni, olyan színben, amelyben csak szeretnéd. Én fehér szívecske mintát kértem, "je t'aime felirattal. Ez egy francia eredetű szó, amelynek az a jelentése, hogy szeretlek. Rakhatod falra is a képet, illetve akár állítva is díszítheti a lakásodat, például a komódon vagy egy asztalkán. 

Alexandra munkáját csak ajánlani tudom mindenkinek, mert gyönyörű és egyedi termékeket készít saját kezűleg a kedves vásárlóknak! Bátran látogassatok el a for.you.neked Instagram oldalára, ahol megtekinthetőek az eddigi munkájai, illetve rendelni is ott tudtok. 

👉 https://www.instagram.com/for.you.neked/ 👈


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱