2019. február 2., szombat

Alynne Webb: Az utolsó

Író: Alynne Webb
Cím: Az utolsó
Műfaj: Fantasy
Kiadó: Twister Media
Megjelenése: 2018
Oldalszáma: 448 oldal

  "– A boszorkánymester szerint eljön majd egy vezető, fehér köpenyben, ezüst lovon, nyakában zöld kendővel, akit tiszta szív vezérel, s nekünk követnünk kell majd, mert ahogy a boszorkánymester fogalmazott, mi leszünk Wadnaha egyetlen reménysége."

Én és a könyv...

Régebben nagyon sok fantasy regényt olvastam, de az utóbbi néhány hónapban szinte alig olvastam ebben a műfajban. Ezért már izgatottan vártam, hogy végre én bele vessem magam újból a fantasztikus történetekbe. Alynne Web: Az utolsó című regénye egy ifjuisági fantasy regény, mely 2018-ban jelent meg a Twister Media kiadó gondozásában.
A történet főszereplője Tara és Benny, akik a regény elején új helyre költöznek. A beköltözésük után nem sokkal furcsa jelenségeket és zajokat hallanak a házban. Talán ez egy kicsit elcsépelt szituációnak tűnhet, de az kell mondanom, hogy az írónő ezt is jól megoldotta. Számomra egy kicsit lassan indult be a cselekmény, illetve lassan is haladtam vele. Viszont miután rájöttek arra, hogy a padláson lévő tükörben egy varázsló lakozik, onnantól kezdve igazán érdekessé vált a történet. Még nem találkoztam könyvben olyan jelenettel, amelyben egy tükörben lakozott volna egy varázslény, csupán filmekben. Lehet hogy az újdonság varázsa miatt is, de nekem ez nagyon tetszett.

A kedvenc karakterem...

A kedvenc szereplőm Drewin volt, a sötét varázsló. Személy szerint én nagyon kedvelem a sötétebb, misztikusabb szereplőket a regényekben, ezért is kedveltem nagyon a varázsló karakterét. A történet maga szerintem klasszul lett megírva és a kötet második fele már bővelkedett izgalomban és gyorsan haladtam az olvasásával is.

A szerzőről...

Örülök, hogy ismét sikerült megismernem egy nagyon tehetséges magyar írót. Alynne Webb [bekezdés]-díjas szerző a képeslapok mellett hobbikat gyűjt, imádja a lovaglást, a pirográfozást és a társasjátékokat. Fanatikus Witcher-rajongó, és két antiszociális nyúl büszke tulajdonosa.
Remélem, hogy még sok könyvet fog írni az írónő, mert nagyon tehetséges és kreatív módon írja le a történeteit.
Ajánlom minden fantasy történet kedvelőnek, illetve az ifjúsági regények rajongóinak! ☺
~
Megtetszett?
Itt megrendelheted 👉

Köszönöm a Twister Media Kiadónak és az írónőnek az élményt! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése