2019. június 5., szerda

Bánsági Andor: Tolvajkergető voltam

Író: Bánsági Andor
Cím: Tolvajkergető voltam
Kiadó: Kreatív Kontroll
Műfaj: Bűnüldözés
Oldalszáma: 160 oldal


Bánsági Andor regényében a Tolvajkergetőkről olvashatunk érdekességeket, akiknek a YouTube csatornájára már közel 100 ezer néző iratkozott fel.
A Tolvajkergetők egy olyan csapat, akik bringatolvajokat buktattak le.
A regényben több figyelem felkeltő történetet is olvashatunk, hogy hogyan is sikerült lebuktatniuk a tolvajokat. Ezek a történetek képekkel is illusztrálva vannak, amelyek az én tetszésemet nagyon elnyerték.
Illetve például lakatteszteről is olvashatunk, amely az én egyik kedvenc részem volt a könyvből.
Volframszemcsés csempevágóval vágtak át 2 minőségi lakatot. Mindkettő pár perc alatt megadta magát.
A világ legjobb lakatjának tartott Abus Bordót is 5-6 perc alatt át lehet vágni. Azért ez nem semmi!
Sajnos a bringatolvajokat lebuktató csapat már nem rak fel több videót a YouTube csatornájukra, mert önbíráskodás miatt bíróság elé álltak. A csapat vezetője nem jelent meg a tárgyaláson. Sőt, még az országot is elhagyta.
A Tolvajkergetők összesen 26 epizódot készítettek. A legnézettebb videójukat több, mint 1.000.000 megtekintésnél jár.
Én úgy gondolom, hogy a csapatot jó szándék vezérelte, hiszen tolvajokat szerettek volna lebuktatni. Viszont mivel megsértették a bűnözők személyiségi jogait és erőszakosan viselkedtek, sok ellenséget szerezett magának a banda.
Magát a könyvet az egyik tolvajkergető írta. Bánsági Andor bemutatta ebben a kötetben, hogyan is működött az önkéntes igazságszolgáltatási brigád.
Ajánlom ezt a regény az olyan olvasók számára, akiket érdekel a bűn üldözés és szeretnének egy igaz történetet alapuló történetet elolvasni.
Összességében nekem tetszett, mert érdekes sztorit dolgozott fel és általa megismerkedtem a Tolvajkergetőkkel is, mert ezelőtt még nem is hallottam róluk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Indigo póló