2019. június 12., szerda

Könyvtárban jártam | Június |

Sziasztok!

Jó rég volt már könyvtárban jártam bejegyzésem, amit nagyon sajnálok. Ez nem azt jelentette, hogy nem jártam könyvtárban az elmúlt hónapokban. Sőt, sokat jártam mostanság könyvekre vadászni, de valahogy mindig elmaradt az, hogy posztot írjak róla. 😑
De most szeretném veletek megosztani, hogy júniusban milyen könyveket hoztam haza a könyvtárból.

Pár hete elkezdtem nézni a Vikingek című sorozatot, amely teljesen magával ragadott. Bár eddig is érdekesnek találtam a vikingeket, de a sorozat meghozta a kedvemet ahhoz, hogy még több mindent tudjak meg a világukról és hagyományaikról. 
A könyvtárban rögtön az ismeretterjesztő könyvekhez vettem az irányt, ahol sikerült két igazán érdekes, vikingekkel kapcsolatos könyvet találnom. 
Az egyik Daniel Gimeno: Kelták és vikingek, a másik pedig Gilles Ragache: Vikingek című könyve. Ezután szerettem volna szórakoztató irodalmat is olvasni és szerencsémre most bent volt a könyvtárban, Johanna Lindsey: Viking trilógiája, így mind a három része haza jött velem. 
Molyon készítettem hozzá egy kihívást, amelyre szeretettel várom a jelentkezőket. 😊 
(A molyon így találhatjátok meg: Johanna Lindsey: Viking-trilógia)
Egy mesekönyvet is kikölcsönöztem, amelyet már ki is olvastam. Igazán szépek voltak benne az illusztrációk és a mesék sem a megszokottak voltak. 
Pár napja pedig üzenetet kaptam a kedves könyvtárosunktól, hogy mehetek Böszörményi Gyula: Szer'usz világ című könyvéért. 😊 Én vagyok az első, aki ezt a könyvtári példányt olvassa, ezért nagyon örülök neki és izgatott vagyok, hogy milyen lesz a regény. Bevallom őszintén magasak vele az elvárásaim, de bízok benne, hogy Gyula bá ezen regénye is szuper lesz, akárcsak az előző Ambrózy báró esetei kötetek. 
Nos, ennyi lett volna a Júniusi könyvtárban jártam bejegyzésem. 
Köszönöm, hogy elolvastátok!
Legyen szép napotok!
Heni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Jóga párna / Green-Echo / 🌱